1. מהי מטרת חבילות השירות?
    חבילות השירות הן חלק ממהלכי התייעלות ושדרוג השירות ללקוחות החברה. אנו בדשן גת רוצים להתאים לכל לקוח בחברה חבילה המותאמת לצרכיו, תוך הבנה מלאה שלא כל לקוח זקוק לסל שירות ויעוץ מקצועי אחיד, כפי שהחברה הציעה עד כה. אנו בטוחים, שלאורך זמן, יוכלו כל הלקוחות ליהנות מסל שירות מקצועי מותאם בתחום הדישון ובקרת ההשקיה, וברמה גבוהה.
  2. מהן החבילות המוצעות?
    ללקוחות מוצעות 4 חבילות לבחירה: 

    1. חבילת לוגיסטיקה – חבילה בסיסית ביותר, הכוללת מתן מידע שיווקי רלוונטי, וללא כל עלות.
    2. חבילה מקצועית – כוללת מתן יעוץ מקצועי והכנת תכנית דישון.(כרוכה בתשלום ראשוני וניתן לקבל החזר מלא לפי היקף רכש).
    3. חבילת פרימיום – מוגבלת בזמן (מינימום 4 חודשים), וכוללת הכנת תכנית דישון מפורטת ויעוץ מקצועי בתחום אביזרי בקרת השקיה ודישון.(טנסיומטרים). (כרוכה בתשלום ראשוני וניתן לקבל החזר מלא על הכנת תכנית הדישון לפי היקף רכש).
    4. חבילת פלטינום – חבילה מלאה לשנה אחת, הכוללת את סל הייעוץ המלא, ודוחות מלאים לניתוח צריכת הדשן. (כרוכה בתשלום ראשוני וניתן לקבל החזר מלא על הכנת תכנית הדישון לפי היקף רכש).
  3. איך אני מצטרף לחבילה?
    נציגי השיווק של החברה יגיעו אליכם, יציגו בפניכם את פרטי החבילות ויספקו הסבר מפורט.
    ניתן לקבל מידע גם במרכזי קשרי לקוחות של החברה: info@deshengat.co.il
    צפון – 04-6407640
    דרום – 08-6811050
    דרום ונגב: ערן בן יעקב 054-4361144
    חוף כרמל,שרון: איציק דהרי 054-4361151
    גליל מערבי, עמק חפר, עמק יזרעאל: שחר תבור 054-4361149
    גליל עליון, עמק בית שאן, עמק הירדן: מיכל כנות 054-4361156
    גליל תחתון: שבח משה 054-4361158
    עמק יזרעאל: עדי נוה 054-4361150
    בקעת הירדן, רמת הגולן: יעקב הניג 054-4361147.
  4. לאיזו תקופה החבילה המוצעת לי?
    תקופת כל חבילות השירות הינן לשנה קלנדרית אחת, ומסתיימות ב-31.12.17. ניתן לעבור בין החבילות מידי שנה.
  5. במידה ואני לא מעוניין לחתום על החבילה, האם אני עדיין יכול להמשיך ולרכוש את כל סל מוצרי החברה?
    בוודאי! במידה והלקוח מחליט לא להצטרף לחבילת שירות כלשהי, השיוך האוטומטי הינו לחבילה הלוגיסטית, וללא עלות כלשהי.

לכל שאלה/הבהרה/פנייה, נשמח לעמוד לשרותכם.